Avtor: ERIKA PAVLIN (ALUO)
Programiranje: Tadej Jagodnik, Žiga Elsner (FRI)

Pametna miza

Pametna miza temelji na učnih vsebinah, ki uporabnikom (akter-jem) omogočajo različna sestavljanja sestavljank prek interaktivnega zaslona. Podoba je sestavljena s pomočjo intersubjektivnosti, kot srečanje med opazovalcem in sliko. Idejna zasnova projekta temelji na usmeritvah: od stabilnosti k nestabilnosti, od statičnosti k gibljivosti, od percepcije k aktivnemu dialogu (akciji) in od artefakta (slike) k storitvi. Razvoj projekta je potekal od zbiranja gradiv, izbora ilustracij, preoblikovanja ilustracij in programiranja. Uporabili smo različne tehnologije, kot so: photoshop, HTML5 in Java Script ter knjižnico createJS. Za izvedbo projekta smo uporabili računalnik in zaslon na dotik, ki smo ga umestili v namensko oblikovano in pobarvano leseno mizo. Glavne vsebine projekta so igra, zabava in učenje. Igra kot izrazit medij sodobne interaktivne reprezentacije pomeni aktivnost, ki opušča pozicijo opazovalca. Opazovalec je vključen v njen proces.

Proces zahteva vaje (učenja), motorične spretnosti in nenazadnje nudi tudi zabavo, kar pomeni, da intenzivno zaposluje vse čute. Projekt je namenjen mlaj si populaciji in/ali predvsem osebam s posebnimi potrebami (osebam z motnjo v razvoju). Je eden izmed poizkusov integracije omenjene populacije, na način uporabnika-udeleženca in predvsem tudi uporabnika-soustvarjalca.

Video predstavitev
Aplikacija

74_02s.jpg
       
74_98s.jpg